Alla inlägg under juni 2006

Av Julia - 20 juni 2006 11:08

Igår var det kul.Jag var med Anna och Anso. Vi spelade spel, kubb, lekte sardinen, badade(iiii, vad kallt det var) och tittade på Narnia. Jag insåg att jag är tonåring. Jag har ju varit det i över ett år, men har liksom inte riktigt känt det. Men när vi stod där och bollade med Rufus(ja, jag vet att det är världens fånigaste namn på en badboll)och såg på dem - så såg jag att de var tonåringar. Vi var tre tonåringar som hade det roligt. Och jag har alltid tyckt att det sett så mysigt ut med tonåringar som har det roligt. Så, jag är väl en del i mysigheten nu. Det är väl bra.Dagens sensmoral: Döp inte badbollar till Rufus, ni kan få en personlig relation.

Av Julia - 8 juni 2006 12:47

Här sitter jag och sitter. Bredvvid mig sitter Alexandra. Hon envisas med att skicka bilder på den där otroligt fula Sergio Ramos. Snart blir det väl på han tennisspelaren Rafael Nadal. Hon har dålig smak...Vi har håltimme och sitter vid bibliotekets datorer.Dagens sensmoral: Alexandra har dålig killsmak.Sergio Ramos på bilden. Inte är han snygg, inte.

Av Julia - 1 juni 2006 17:01

Det roligaste idag var helt självklart när jag och Alexandra satt i biblioteket på håltimmen. Inte det i sig, utan att Piss-Johan och han Martin, eller vad han heter, hade sönder en lampa. Bibliotikarien sa att den kostade 3000-4000 kr. Yhiihaa! Forsätt med sådant, Johan! Jag tycker alltid synd om bibliotikarien som inta kan säga till när de håller på att röja där inne. Fast det kan väl inte jag heller. Gud, vad människan är feg.Lampan var väldigt ful. Ser ut att komma från 70talet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards