Direktlänk till inlägg 24 december 2006

God Jul.

Av Julia - 24 december 2006 10:59

Julafton 2006. Snön ligger så tunn att man knappt ser den och på de flesta ställen lyser den med sin frånvaro. Julklapparna får jag imorgon och i övermorgon. I julstrumpan fick jag Akalla-TVn, ett armband och en deodorant. Ett snygt sätt att säga att jag stinker. Tack så hemskt mycket, mamma. Tack, pappa. Pappa har fått ostar och skinkchips, jag är glad om jag slipper smaka chipsen. Brännvinsosten var väldigt god. Mamma fick en mascara. Resten av julklapparna sparar vi till släkten är med oss.Skrattade till Kvarteret Skatan igår. I love it. Här är ett litet hyllningsklipp till de två herrarna bakom serien.I torsdags var jag i Valbo med Erik och Alexandra. Köpte tusen saker känns det som. Men framför allt världens snyggaste klänning. Den har en kjol sopm står ut lite, den är svart och full med spetsar...Den är en dröm. Den som säger att man inte blir lycklig av kläder har inte shoppat H&Mklännuingar....;)God Jul& Gott nytt år. Nu ska jag åka till Högbo och promenera med mina föräldrar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 8 mars 2007 11:55

Thank God I was born in a time when something new was about to start Been shut down I've been kicked around now there's an a-bomb in my heart And i know that the times are rough but I won't play dead while I'm alive So hang on and we'll turn up th...

Av Julia - 18 februari 2007 09:21

THOHO!!!! Jag ska på konsert...The Ark 23 April och jag kan inte vänta. Jag är så taggad och så peppad at jag snart självantänder. Ståplats med Ella vid min sida och emotionell musik på hög volym och med Ola Salo framför mig. Kan det bli bättre? N...

Av Julia - 13 februari 2007 15:23

Fanfanfanfanfanfanfan. Jag hade faktiskt nästan räknat med en konsert. Visst, jag trodde att det skulle skita sig på mållinjen och det var väl det det gjorde. Det är åldersgräns på The Ark-konserten. 18 på söndagen. 13 på måndagen...men det var jag...

Av Julia - 3 februari 2007 14:12

Lite sjuk är jag allt. Bättre än igår dock. Sov oroligt i natt. Riktigt obehaglligt och svettigt. Som tur är så är min näsa inte full med snor. Så det var inte onaturligt svårt att sova... Prov varje dag nästa vecka. TJOHO! Varför just nu? Nä...

Av Julia - 1 februari 2007 18:15

Jag älskar övningen när man har en lapp på ryggen och så ska alla skriva något fint/bra på den. Jag blev förvånad över hur glad jag blev. Av någon anledning blev jag gladast av "Du är ärlig och vet vad du tycker! :D". Tror att jag vet vem som skrev d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards