Direktlänk till inlägg 14 januari 2007

Jag.../Jag har...

Av Julia - 14 januari 2007 09:45

kopierat den här listan från någon (x) varit i knytnävsslagsmål ( ) rymt hemifrån (x) haft känslor för någon som inte känt samma sak (x) varit kär (nja, typ) blivit dumpad (x) blivit arresterad ( ) hånglat med en främling ( ) skolkat (nja, typ) varit kamratstödjare ( ) sett någon död ( ) har flugit (x) sett en del av dig själv brinna ( ) ätit sushi ( ) varit i ett våldsamt förhållande ( ) tagit smärtstillande (x) älskar eller saknar någon just nu (x) gått på sömntabletter ( ) gjort en snöängel (x) gjort något du inte velat (x) hoppat i en lövhög (x) fuskat när du spelat spel (x) somnat i skolan (bara på låtsas) använt ett falskt id ( ) varit med i en jordbävning ( ) jagat någon med ett vasst föremål (x) blivit missförstådd (x) vunnit en tävling (x) gått mot rött (x) varit med i en bilolycka (x) spridit rykten (säkert någon gång...) ätit ett helt glasspaket på en natt ( ) hatat ditt utseende ( ) varit vittne till ett brott (beror på hur man ser det) ifrågasatt ditt hjärta (x) varit vilse (x) känt som att du håller på att dö ( ) gråtit dig själv till sömns (x) sjungit karaoke (x) blivit sviken någongång (x) dansat i regn eller badat (x) skrivit ett brev till tomten ( ) dömt någon efter utseendet (x) gjort upp eld på en strand (x) har varit Lucia ( ) fått en önskan uppfylld (x) ätit hund/katt mat ( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne ( ) kysst en spegel (x) sjungit i duschen (x) burit en svart klänning ( ) limmat fast din hand/fingrar i något (x) fastnat med tungan i metall (x) varit otrogen (beror på hur allvarlig man ser på dagisförhållanden) haft en träkoja ( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam (x) har blivit puttad i en pool med kläderna på ( ) brutit ett ben ( ) skrattat så mycket att du grät (x) gråtit så mycket att du skrattade (x) fuskat på ett prov (x) gjort något som du verkligen ångrar (x)Så, nu vet ni en del om mig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 8 mars 2007 11:55

Thank God I was born in a time when something new was about to start Been shut down I've been kicked around now there's an a-bomb in my heart And i know that the times are rough but I won't play dead while I'm alive So hang on and we'll turn up th...

Av Julia - 18 februari 2007 09:21

THOHO!!!! Jag ska på konsert...The Ark 23 April och jag kan inte vänta. Jag är så taggad och så peppad at jag snart självantänder. Ståplats med Ella vid min sida och emotionell musik på hög volym och med Ola Salo framför mig. Kan det bli bättre? N...

Av Julia - 13 februari 2007 15:23

Fanfanfanfanfanfanfan. Jag hade faktiskt nästan räknat med en konsert. Visst, jag trodde att det skulle skita sig på mållinjen och det var väl det det gjorde. Det är åldersgräns på The Ark-konserten. 18 på söndagen. 13 på måndagen...men det var jag...

Av Julia - 3 februari 2007 14:12

Lite sjuk är jag allt. Bättre än igår dock. Sov oroligt i natt. Riktigt obehaglligt och svettigt. Som tur är så är min näsa inte full med snor. Så det var inte onaturligt svårt att sova... Prov varje dag nästa vecka. TJOHO! Varför just nu? Nä...

Av Julia - 1 februari 2007 18:15

Jag älskar övningen när man har en lapp på ryggen och så ska alla skriva något fint/bra på den. Jag blev förvånad över hur glad jag blev. Av någon anledning blev jag gladast av "Du är ärlig och vet vad du tycker! :D". Tror att jag vet vem som skrev d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards